ISTORIC

CAMEXIP SA a fost infiintata in anul 1978, sub denumirea de Intreprinderea de utilaj pentru prelucrarea cauciucului (IUPC), apartinand de Ministerul Chimiei si Petrochimiei.
Spatiul de productie este tip monobloc si cuprinde 8 hale cu deschidere de 18 m si lungime de 120 m si o cladire administrativa pe 4 nivele.
Pana in anul 1991 au fost produse echipamente pentru industria prelucratoare a cauciucului si maselor plastice: malaxoare, valturi, calandre, extrudere, masini de confectie anvelope, prese etc., fiind singura intreprindere din tara cu acest profil de fabricatie.
Din anul 1991, s-a schimbat denumirea in CAMEXIP (calandre, malaxoare, extrudere, instalatii, piese de schimb) si a devenit societate pe actiuni (S.A.) cu capital de stat 70% Fondul proprietatii de stat (FPS) si privat 30% Fondul proprietatii private (FPP).
Bazandu-ne pe o dotare speciala pentru prototipuri, unicate si serie mica CAMEXIP SA si-a largit obiectul de activitate, asimiland in productie echipamente pentru toate industriile, in special extractia si prelucrarea titeiului, farmaceutica si alimentara, chimie si petrochimie etc.
S-au asimilat produse confectionate din oteluri speciale, inoxuri, aluminiu si cupru.
Din anul 1999 capitalul este integral privat, romanesc.
In anul 1998 CAMEXIP SA s-a certificat in managementul calitatii ISO 9001 cu Registrul Naval American (ABS).
Din anul 2010 s-au certificat Managementul Mediului HSE 14001 si Managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS-18001.

ORGANIGRAMA, ORGANIZARE

CERTIFICARI

Sistemul de Management Integrat – Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate Ocupationala asigura cea mai buna combinatie intre strategia aplicata si deciziile operationale care conduc la eficienta organizatiei privind calitatea, mediul, sanatatea si securitatea ocupationala.
Sistemul de Management Integrat – Compania CAMEXIP este certificata de Organismul de Certificare TUV AUSTRIA CERT GMBH , astfel:
Pentru imbunatatirea continua a performantelor, compania CAMEXIP isi propune obtinerea autorizarilor si certificarilor :
  • Certificare conform PED-pentru recipiente sub presiune conform European Directive of Pressure Equipment 97/23/CE
  • Certificat de Autorizare ASME ( poanson ASME –U)- pentru executie vase sub presiune

MISIUNE, VIZIUNE

POLITICA DE CALITATE, MEDIU, SANATATE SI SECURITATE OCUPATIONALA

MISIUNEA SOCIETATII
OLYMPUS DIGITAL CAMERAProducem utilaje tehnologice si realizam reparatii, conforme cu cerintele contractate, in conditii care asigura bunurile, valorile, viata si sanatatea clientilor, colaboratorilor, personalului, vecinilor si vizitatotilor si in egala masura protejarea corespunzatoare a mediului inconjurator.

VIZIUNEA PRIVIND CALITATEA, MEDIUL SANATATEA SI SECURITATEA
Activităţile noastre se desfăşoară într-o strânsă legătură cu valorile în care credem motiv pentru care actionam constant pentru dezvoltarea societatii prin mentinerea si imbunatatirea continua a managementului calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale.

ANGAJAMENTUL MANAGEMENTULUI

  • Respectarea legilor,reglementarilor si cerintelor asumate privind calitatea,mediul,sanatatea si securitatea ocupationala.
  • Dezvoltarea afacerilor intr-o maniera responsabila fata de mediul inconjurator si fata de angajati
  • Analiza prezentei politici pentru a asigura relevanta ei in continuare pentru societate
VALORILE SOCIETATII
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
  • Profesionalism – excelenţa profesională asigură o dezvoltare constanta.
  • Traditia in productia de utilaj tehnologic
  • Competenta personalului
  • Experienta si devotamentul conducatorilor
  • Disponibilitatea si performantele dotarilor
OBIECTIVELE DE CALITATE, MEDIU, SANATATE SI SECURITATE
  • Mentinerea certificarii sistemelor de management calitate, mediu, sanatate si securitate ocupationala si imbunatatirea lor continua
  • Cresterea satisfactiei Clientilor si Partenerilor nostri fata de produsele realizate
  • Reducerea emisiilor si deseurilor, utilizarea rationala a tuturor resurselor naturale
  • Reducerea continua a riscurilor pentru sanatate si securitate, asociate fiecarui loc de munca, prin imbunatatirea proceselor
  • Conformarea deplina cu toate cerintele legale in domeniul calitatii, protectiei mediului si sanatatii si securitatii in munca
  • Responsabilitatea socială faţă de părţile interesate interne şi externe
PRINCIPIILE DE MANAGEMENT
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
  • Implicarea directa a Directorilor si Sefilor de Departamente in aplicarea si sustinerea prezentei politici
  • Imbunatatirea continua in domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale
  • Asigurarea monitorizarii progresului societatii cu privire la performantele de calitate a produselor, performantele de mediu si securitate, prin implementarea de masuri, audituri si analize regulate
  • Identificarea –comunicarea aspectelor de mediu si asigurarea masurilor operationale necesare de reducere si/sau tinere in limitele reglementate a impacturilor rezultate asupra mediului
  • Identificarea riscurilor de sanatate si securitate in munca si asigurarea masurilor operationale necesare de reducere a acestora si de prevenire a accidentelor si imbolnavirilor la locul de munca
  • Prelucrarea si verificarea periodica a personalului privind constientizarea cerintelor de calitate, mediu, sanatate si securitate ocupationala si angajarea acestuia fata de sistem si imbunatatirea continua

DISPOZITII SI CONCLUZII FINALE

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPentru indeplinirea cu succes a prezentei politici si a obiectivelor sale, Directorul Calitatii este Reprezentantul Managementului pentru sistemul integrat de calitate, mediu, sanatate si securitate, scop in care ii sunt asigurate autoritatea si resursele necesare.
Imbunatim continuu performantele de mediu, calitate, timp si cantitate prin orientarea sistematica spre clienti si spre cerintele autoritatilor.
Fiecare membru al firmei noastre este raspunzator de calitatea si securitatea muncii sale, pastrarea mediului in care muncim curat, sigur si ordonat.